Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
MPRACING: passatas
    (2017-08-02 22:14:18)

Visas pasaulis jau turbūt girdėjo, kad mes su Taduku svaigom važiuot į Budapest - Bamako ralį. Nu svaigom svaigom ir prisisvaigom. Susimokėjom starto mokestį, mus patvirtino ir atėjo laikas pirkt automašiną. Iš pradžių galvojom lėkt su antru golfu, bet kadnagi esame viduriniosios klasės atstovai, tai nusprendėm, kad ir automobilis turėtų būti viduriniosios klasės - erdvus ir patikimas vw passat.
Kai jau pradedi eit kokiu nors keliu, tai labai greit pasimato, ar gerai pasirinkai, ar nelabai. Gal po kokios savaitės kai gavom patvirtinimą, kad mes in, garažo kaimynas sako: "gal nori pirkt passatą?" Pasakiau, kad jei kuriasi ir važiuoja, tai jamu. Sutarėm kainą šimtas europietiškų kudų. Po savaitės sulaukiau skambučio, kad pakrovė akumą ir kuriasi. Pasakiau, kad ok, tegul pačėdija, bo neturiu kur dėt dabar, bet pirksim. Po kokio mėnesio čėdijomo prasidėjo visokie braškėjimai ir supratau, kad jau reikia parsivaryt passatą namo.
Kai visos detalės buvo suderintos, pradėjo aiškėt detalės, kaip kad "pasiimk kokią aklę stabdžių vamzdukui, nes kažko varva lyg iš vieno skystis". Pasiėmiau. Nuvažiavom. Pažiūrėjom. Užsikūrė passatas. Apėjom aplink jį, radom papuvusių vietų, bet buvo magelis ir mašina važiavo, tai sakėm ok. Mums atsakė: tik nestabdykit be reikalo. Esam prisižiūrėję roadkillo per youtube, tai žinom, kad brakes are overrated. Pasileidom į kelią. Mašina turbūt tokia pati tūpa kaip ir klijozauras ar Ivanas jaunsytėj, bet važiavo. Veikė magelis. Posūkiai. Signalas, tiesa, nepypino. Privažiavus kažkokį kaimą, reikėjo stabdyt, bet nesigavo. PIdalas tiesiog susmuko iki dugno. Labai įdomus jausmas, galiu pasakyt, labai įdomus. Nu sustojom, sakom reik pareguliuot ir tą aklę įsukt. Įsukom. Jokio efekto. Pradėjom ieškot kas blogai, o pasirodo dar vienas vamzdukas prapuvęs ir purškia DOT'ą ant mūsų tekinio. Turėjom šiek tiek stabdžių skysčio, kurį, aišku, sugebėjom išpilt bevažiuodami, tai esmė tokia, kad neužteko. Pasiuntėm Laurikę ieškot ko nors, kas tiktų, ir jinai grįžo su vairo stiprintuvo skysčiu. Čia yra kur kas geriau, nei mano alternatyva - salerka. Šiaip ne taip susitvarkėm ir grįžom namo tik su priekiniais stabdžiais. Įmesiu visokius linkus į youtube, kur yra daug prastos kokybės filmukų.



Netikėtai ir priverstinai išpuolusios atostogos buvo praleistos kaip visada turiningai - garaže. Atsivarius passatą prie garažo ir pradėjus daryt rimtą patikrą atradom ir džiaugsmo ir nevilties. Kai pradėjau šveist rūdžių židinius, kad rastau metalą prie kurio privirint lopą, tai nušveisdavau visą kampą durelių ir panašiai. Reziume: vairuotojo pusės dugnas visai išpuvęs, keleivio - nevisai, bet išpuvęs irgi, galinių arkų - nėra, dugno - nėra, durelių kampų - nėra, bagažinės dangčio - nėra, bilions and bilions, kaip pasakytų D.Trumpas, lengvai ir nelengvai papuvusių vietų. Rankos, tradiciškai, nusviro iki kelių.





Tokiais momentai atismenu žodžius, kurie veda mane į priekį - "Nėr ką galvot - pjaut ir virint". Stebuklingi čia žodžiai. Nes joks darbas nėra labai sunkus, jei jį suskaldai į pakankamai mažus darbelius. Ten kur būdavo sunku sugalvot kaip užlopyt iš vieno lopo, lopiau iš dviejų, kur buvo sunku užlopyt iš dviejų - lopiau iš trijų ir t.t. Darbo tikrai nebuvo mažai, juoba, kad patirties tokiuose dalykuose turiu tirkai ne gausiai. Bet nepraėjo nė mėnuo ir mašina visa buvo sulopyta. Tiesa, bagažinės dangtį pirkau kitą, kuris buvo ne daug geresnis, ir iš dviejų pasisekė sulipdyt vieną. Aišku viskas kreiva ir dar virinant patampyta, bet mašina su arkom ir daugiau mažiau sandari. Kilogramas špakliaus, kai kur pašveist ir tepam kažkokius aliejinus dažus voleliu. Kodėl ne pulveriu? Mažiau darbo pasiruošt, nenudažai visko aplink, nereikia rūpintis dėl patiokų ar dulkių sukėlimo. Aišu, pulveriu padengimas yra šimtą kartų geresnis, bet mūsų tikslui šita mašina ir taip per daug dėmesio gavo. O iš penkių metrų atstumo nelabai ir matosi skirtumo.




Nors mano išsvajota pirma fazė dar nėra baigta (TA dar neturim), bet darbų nuveikta jau nemažai - užniaukti langai, sutvarkytas salionas, išplauti kilimai, suvirinta mašina, pravesti laidai kolonėlėm, sutvarkytos rankenėlės, suvirintas, pašpakliuotas ir nudažytas kėbulas, buferiai, pakeistos patrūkinėjusios kuro šlangutės. Mašina kuriasi, važiuoja. Liko pakeisti galinius amortizatorius ir stabdžių vamzdukus, patepliot dugną hermetiku ir nupūst kokiu antigraveliu, pataisyt pypynę. Bus galima važiuot į TA ir tikėtis žalio lapo.

Daug daugiau paveiksliukų yra Facebooke, o prastos kokybės filmuotos medžiagos youtube

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s