Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
1,9 mTDI #3
    (2013-06-14 09:57:30)

vvvvvddddddddddddddddd

Bus kas supras, bet tikriausiai niekas!

Žodžiu, vakarų fronte visko naujo yra. Buvo gero ir blogo, žinių ir nežinių, sėkmių ir nesėkmių mano kelyje nuo paskutinto įrašo, bet kadangi aš nebturiu veikiančios muilinės, o veikiantis fotoaparatas dar morališkai nepaseno, kad norėčiau jį maudyti tepaluose ir strūškėse, tai nuotraukų būna mažai, ir bus tik iš šios dienos mano džiaugsmų ir vargų garaže.

Spėju, kad įrašą skaitys kokie trys žmonės, tai galiu sau leisti pajuokauti ir išspoilint viską pačioj pradžioj straipsnio. Užkūriau.

Seka trumpa istorija be paveiksliukų, kuri bus atpasakota neįdomiai, tai galima peršokt į kitą pastraipą. Surinkau aš tą motorą, uždėjau ten viską ant jo ką reikia, įdėjau į vidų. Nieks ten man netiko, reikėjo visokių diržų (nu tik paskirstymo pirkt, nes ilgesnis per 1cm tdi'yno diržas). Vargau vargau. Mietkės ten grybavo visur kur reikia kur nereikia. Žodžiu sustačiau aš tą degimą, šiaip ne taip užkūriau Ivaną. Baisiai balti dūmai, sakau negerai! Tai perstačiau, ir kaip man būdinga, neištraukiau kaiščio iš siurblio ir kūriau. Tai ten peršoko diržas, bet ačiū Dievui aleliūja, vožtuvų nesulankščiau. Tai paskui vėl stačiau, vėl žaidžiau.Bet visada būdavo tokia bėda, kad nerenka apsukų ir galios nėra. Paspaudi gazą, o jis gal iki 1500RPM ir paskui dar krenta ir t.t. Nu nekanalina nors tu ką. Paskambinėjau žmonėms galvotiems sako siurbly problemos. Sakau eiktusau atikrai? Bet sako kai pastovėję būna, ten šūdai su jais daros. Raik ardyt. Bijau (bijojau) aš to siurblio kaip velnias kryžiaus. Tai dar buvo šovus mintis, kad reik pratempt Ivaną gerai ir prasimiklys ten viskas. Vienas siurblys taip prasimiklijo. Šitas buvo kitas ir neprasimklijo.

Tai reik ardyt siurblį. Aš tradiciškai gerai pafotkinu, kad paskui nėr nuotraukų kurias kelt, nes visos yra šūdinos. Nu bet atseit siurblys čia tas.



Tada biški po biški varžtukus išsukinėju ir ardau. Aišku ten kokias sprandžinas išmėtau, nes gerai jos išlekia netikėtai, tai paskui knisuos po garažą penkisa valandas kol randu. Bet viskas eina į dėžutes pabaigoj ir atseit bus gerai.



Ir prisikasam prie Ivano nekanalinimo priežasties. Čia yra pompelė, kuri pritraukia dyzelį iš bako. Nežinau kaip vadinasi tokia pompa, bet tokiu pačiu principu dirba nemažai vakumo pompu ir t.t. ir t.t. Žodžiu tie šuniukai, kur vienas išlupts yra, turi lasvai maskatuotis, kad dėl išscentrinės jėgos prisispaustų prie sienojų siurblių. tas žiedas ekscentriškas ir tada gaunasi kad plotas tai mažėja, tai didėja, ir siurbia. Geras išradimas, klausykit.



Kažkas tokio tipo ta pompa veikia. Ne visai taip, bet manau ne tokie durni būna,t kad principo nesuprastumėt. O kas čia pas mane veiks veiks, kai ten varlės gyvena.



O čia likusios detalės. Ant daugumos matosi irgi varlyčių.



Viską šveičiu ir valau, kad gerai būtų ir po biški dėlioju. Pompelė skaitos jau vietoj.





Tada ant jos ten plokštelė, šaibelė, ašelė. Ir su ašele sakom stop! Kol aš šplintą pataikiau indėt. Gal du šimtus tūkstnačių kartų bandžiau kol pavyko. Bet pavyko!



Ratukų ratukėlių plokštelė indėt raik! Ta tai tampriai dedas, o ten kai įdedi, reik įkišt užkūrimo degimo ankstinimo aparatusą. Bet ten viskas apylengviai darėsi. Tas vertikalus štokelis inlend smagiai gilyn, užsikaičiuoja ir veikia viskas. Gudriai padarytos tos pompos. Man patiko! Genealu tai kas paprasta.


Ratukai vietoj.



Ir paskui pykšt pokšt keberiokšt. Įsidėjo toks vos ne paketas detalių ir siurblys pasirodo beveik surinktas! Nu dar uždėt visas tas svirteles kur gazą reguliuoja. Nelabai turiu ką parodyt, nes insitraukiau į darbą ir norą greičiau pabandyt. Sakau jei jau dabar nekanalins, tai reikės parduot Ivaną ir pirkt kokį džipą



Pompa va pašvarėjo net šiek tiek. Geras daiktas tas dantų šepetukas ir 646. Detalių beveik neliko!

Pompą ant variklio ir daryt tai, ką darau jau pusantros savaitės - sustatyt degimą. jei kam reik sustatyt degimą - galiu!

Nepasikuklinam ir pastatom ant 1.0mm. Pritraukiam siurblį dyzelio. Čia aišku su savo plaučiais taip darom. Labai sveika yr dyzelio ir 646 garų mišniai žmonėms! Auga sako gerai žmonės tada. Pasukam starterį ir nė gyvos dvasios. Tada užsukam purkštukus visus. Pasukam dar sterterį ir nė akume gyvos dvasios neliko! Nieko tokio - avarinis akumas in matrasą, pyst gnybt, purpt ir eina! Bet jau kratos tai nesveikai! Atainu gazą paspaudint - pempė 5 cm pailgėjo - užriaumojo žvėris! Gesinu, paregliuoju laisvos eigos reguliavimo šriubelį, kuriu. Sakau its time! Iš garso jaučiu, kad jau bus čia kažkas! Ir būna! Panašu, kad važiuot pradėjo automašina. Kadangi kolkas dar ten nėra aušinimo skysčio, tai negaliu per daug džiaugtis. Porą ratų aplink garažą apsukau ir stūmiau atgal vidun. Žodžiu pasisekė durniui siurblį perrinkt.

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s