Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
1,9 mTDI #5
    (2013-07-04 12:06:38)

Laba diena.

Privalgiau pietų ir kol tikrai manyje kovinės dvasios yra maždaug nulis, o meilės darbui dar mažiau, tai sakau parašysiu kokį nesąmonį blogan savo. Vistiek iš šono atrodys, kad kažką įtemptai dirbu prie kompo.

Šis įrašas bus sklidinas džiaugsmo ir laimės, o jei kalbėt papraščiau mano nesėkmių ir šūdarinkišų poelgių, dedant Ivano variklio pritildytoją aka glušą.

Praeitam variklį buvo kažkoks alfa romeo bakelis pakabintas ir nesukta per daug galvos, na o bet tačiau dabar nusipirkau tokį, kokis turi būt! Nuotraukos aišku neturiu, nes nuotrauka namie, o aš darbe. bet yra kitų nuotraukų, nieko baisaus.

Duslintuvas, žinoma, netiko. Nieks ten netiko. Ten kaip visada niekas netinka. Nu tai reikėjo daryt kronkšteinus. Vieną iš kampuočio kažkokio invalido išpjoviau, keturios skylės - pyst ir yra. Net neįdomu!. O vat su kitu tai viskas rasidėjo nuo to, kad net iš ko daryt neturėjau. vw-bus forumo kolega Marukas man parūpino plokštelę geležio (didis dėkui jam už tatai). Aš ten pabraižiau biški, pamatavau, vėl pabraižiau, pagręžiau, vėl pamtavau nu ir gavos toks džiaugsmas maždaug.



Džyrų džyrų duok skierkų. Nespėjo nė turbinkė užkaist ir pyst išpjoviau!



Kas nedaro, arba kas daro gerai, tas neklysta! Aš tai ne toks. Vienas iš pirmų mano apsižioplinimų. Palieku patiems surast kas.



Bet kas turi svarkę ir turbynkę, tas pataiso.



Jei nerado, kas ten blogai, tai skylės pasirodo ne stačiu kampu išsidėsčiusios. Aš, aišku, padariau stačiu, kaip man ir atrodė. tai paskui biški netiko, tai biški patayst reikėjo. Nieko baisaus, Užgydžiau, privirinau, pergręžiau. Liugs!

Paskui reikėjo tik užlenkt. Oi kiek aš ten matavau. Oi kiek matavau. ir visaip matavau. Nu ir užlenkiau. Įpjoviau ir užlenkiau. Turėčiau lenkimo staklę, gal taip užlenkčiau, bet neturiu.



Aišku ne toj vietoj užlenkiau. Nafik nupjoviau viską ir prikabinau kaip turi būt. Nu kaip ir reik daryt išmetimo sistemas. Susidedi viską į vietas. Sukabini sukabini, o paskui jau apšnioji ten. TINKA!



Kai jau tikrai viskas tinka, tai sakau laikas biški pagražint. Nušveičiau visokius puvėkus, nugruntavau ir nutepliojau variklio skyriaus spalva. Labiau norėjau juodos, bet neturėjau juodos tada. Bus papiktinti laikikliai.



Kas galvojat, kad vamzdis tiko, tas klystat. Kaip prieš dvi pastraipas sakiau, taip ir dabar daryt sugalvoaju. Aišku, iki to man užtruko gal dvi dienos vargų ir kančių visokių kol ten tikėjaus pritaikyt. Nu ir kad gerai padaryt tai reik arba chamuto gero, arba flanšo. Mes flanšų vaikai.



Taip, aš neturėjau karūnėlės. Ir taip, nevisai čia apvaliai gavos. Nu bet biški su drembleriu pagražinau, sakau bus gerai! Vistiek supus viskas čia.



Dar skyles praliurlinau. Kai gamykloj darytas!



Iš pačio virinimo ir kabinimo proceso nuotraukų nelabai yra. Įsijaučiau į darbą biški. Bet esmė tokia. Nupjoviau tą vamzdį orginalų, radau kažkokį rezonatorį tipo, tą įvirinau, prikabinau kitą vamzdžio galą nupjovęs ir įstatęs į flanšą. Viską sukabinau. Viskas laikos. išsiardžiau ir tada jau virinau visą vakarą. Gavos toks briedis.





Kai jau buvo užknisę darbai po mašina, tai sugalvojau, kad reikia padabot kas mano konpresoriui nutiko. O nutiko nieko. Tiesiog apvijų galai variklio per ilgi palikti ir vienas į korpusą prasitrynė ir sutrumpėjo mano apvija. Liūdna pasidarė biški. Nuvežiau pervyniot. Sumokėsiu dešimt milijonų kokia. Ir garantuotai dar neveiks ten kaip turi veikt.



Kolkas tiek. Toliau gal grantas išplaut reikėtų, gumą pakeist vieną. Guolius perveržt. Dar pravodkę palituot. Dar langus užniaukt. Dar ką nors ant ratų priekinių guolių uždėt kad nesurinktų Rroatijos žvyro viso. Dar spidometrą pagimdyt. Dar kolonėles įdėt. Dar linoliaumą pakeist bagažinėj. Ai dar pašpakliuot biški. Ir dar gal nupūst. Dar buferį suvirint. Dar lempas galines patvarkyt. Dar duris šonines damušt. Nu praktiškai nieko neliko jau!

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s