Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
1.9 mTDI #2
    (2013-03-25 08:12:44)

Labryt, draugeliai.

Pradėjau rašyt kaip tikras blogeris kartą per metus maždaug beveik. Ir straipsniai tokie tapo ne visai paturbinti, na o bet tačiau, viskas yra gerai! Ivanas turi namus ir ten praktiškai telpa! Aišku, aplinkui jį ten šokių daryt neina, bet šonu pasisukus, per sieną braukiantis praeitį įmanoma!



Bagažinės durį reikėjo nuimti, ir padėtį į kitą šoną, kur jau niekas gyvenime nepraeis, bet tada bent jau galima gana patogiai dirbti prie variklio skyriaus. Aišku, visi darbai ten atlikti tai buvo šiaip ne taip iškeltas gerasis 1.6 dyzeliuks su tarpine prapūsta, kurs ryja tiek pat tepalo, tiek pat antifreezo ir tiek pat salerkos šimtui kilometrų. Gera mašina, špyga tepaluota! Toliau sekė visokių detalių perdėjimas (pojuokingis žodis) nuo vieno motoro ant kito. Tiksliau du donorai buvo, tai ten kombo šmombo gavos nevisai aišku kas, bet motoriukas jau praktiškai aprengtas. Jūsų teismui donorai.



Ir neteismui būsimas viens devyni emtėdėi.



Aš, aišku, tikėjausi, kad čia bus fiti miti šakar makar viską perkeli greitai nuo vieno ant kito ir purpt ir eina, na o bet tačiau, pasirodo nesigavo šitaip. Žvitresnė akis gali pamatyt, kad du vamzdukai kabo ant purkštukų ir jų forma kažkokia ne visai tokia, kokia būna įprastai ant vw motorų, o aušinimo flanšo prie galvos tvirtinimo skylės stovi irgi ne taip, kaip pas 1.6. Na o bet tačiau viskas išlankstoma arba nuperkama. Toliau parodytas pusiau nupirktas, pusiau priturbintas flanšas.



Dar bonusas, kad siurblys pykstasi su tuo flanšu, tai ten reikia kišt šaibas kokias kad pakelt pasukt pastumt ir t.t. Bet žiūrėt kaip atrodo puikusis mano siurblys. Ne tokiai žvitriai akiai noriu pasakyt, kad atkreiptumėt dėmesį į veržlę pakišta po tuo cilindru ar ta garmoške juoda. Nu žodžiu raskit veržlę kurine savo vietoj ir tada žinokt, kad kažkada čia gražią tarpinę išpjausiu iš 10mm geležio ir bus ledukas.



Kažkaip labai nenuosekliai šįkart pasirašė įrašas, bet bandau per vidurį taisyt situaciją, ir parodyt kas padėjo iškelt variklį lauk iš automašinos.



Rėmas-ožys, kaip nori, taip pavadink! Bet daiktas labai gerinis. Džiaugiuosi aš juo labai. jis dar ten žinokit išsiardo ir šakės kaip gerai būna! Išimi variklį, atsikiri pavarų dėžę, ir kad nesimaišytų po kojom dedi į Ivaną. Tada Gabrius sako čia porai dienų padangas palaikysiu. ir Ivano vidus pasidaro tokis.



Nu ir atėjo beveik pabaigon mano straipsnis tik pasigirsiu, kad visur stengiuos sukt geresnius šriubelius, kur tik galiu, tai laimingas turėjau prisukt diskatorį su normaliais varžtais, na o bet tačiau, ten pasirodo yra sriegis M7x1. O jau liūdėjau. Bet tada krautuvė wurth sako mes turim! Tada nulėkiau nusipirkt 7 varžtų ir sumokėjau daugiau, nei per savaitgalį pragėriau, o jau liūdėjau! Auksiniai važrtai savo vietoj!



Artėja moments, kada pabaigsiu gaminti skardą apsauginę, prisuksiu smagų ratą, diskatorį, sankabatorį, pavarų dėžatorį ir sustatysiu degimą. Tai jau skaityt važiuos tada!

Iki susiburzgimo!

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s