Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
1.9 mTDI #4
    (2013-06-18 00:41:27)

Turėjau krūvą noro parašyt į blogą straipsnių, bet pasitaiko žmonių, kuriems pasiseka suerzint ir tada net nežinau nuo ko pradėt rašyt.

Turbūt reik pasidžiaugt savo patirtim su siurblių meistrais: nuvežiau siurblį, sakau kai užšyla - nekanalina, tikriausiai plundžerinė pora padilus, a ką nors padaryt galėsit? Sako: jo, pareguliuosim. Ai nu tai gerai sakau. Skambina, sako: Tavo siurblys neveikia, tikriausiai plunžderinė pora sugedus, bet susimokėk 80Lt, nes ant stendto pastatėm. Ai nu tai gerai sakau. Pasiutau. Nu bet nesvarbu. Nusipirkau dar vieną TDI siurblį iš šroto ir galiu pakelt galvą, kad pas mane yra properly working mTDI injection pump [kuro siurblys veikia žodžiu]!

Prieš šituos mano veiksmus, arba kaip režisieriai sako akcijas, buvau puolęs į didelę depresiją dėl savo mechaniko gyvenimo ir galvojau, kad man lemta būti kėbulistu. Tai išsiėmiau duris šonines. Pažėt ko jos nekanalina. Du sekantyus paveiksliukai kalba patys už save.





Bėgelis atrodė ne ką geriau, tai ten šveičiau su švitriniu popierium, su rūdžių surišėju patepliojau, nuvaliau visokiais 646 ir nugruntavau. Atrodo šitaip. Tikiuosi, kad sumažino pakankamai bloga kokybe ir jums nesimatys kaip ten šūdarankiškai viskas padaryta, o adros, kad žiauriai gražiai ir sakysit - jo... matelis tai varo! Infranview, it all depends on you!



Tada dar sugalvojau, kad nenoriu parkopo ant Ivano. Sakau gana. Turi nebūt ten jokio brudo, kuris gundytų tampyt šūdus. Bet paskui pagalvojau, kad kai nusipirksiu katerį, tai reikės. Tai nurėžt negerai būtų. Sakau gaminsiu naują tokį balkį. Nu tokį kaip tas, kurį išimt reikia, o jį laiko tik 6 varžtai!



3 iš jų nulaužiau taip, kad nei privirint nei ištraukt. Bandžiau su dremeliu ten išdrožt. Nu tai čia kaip su šaukštu prieš tanką eit. Tada sukūriau pjovimo plazma aparatą - su Tigu įkaitinu ir su kompresorium staigiai išpučiu. Pavyko ta metodika. Taip gerai pavyko, kad net sudegė kompresoris. Bet bent jau išlupau! Va čia tipo mano plazmaaparatas. Oi daug raudonų rutuliukų buvo garaže iš visų pusių manęs.



Nu bet bent ratus radau norimus už pamanomą kainą. Aišku yra keturi, bet du jau išbėgo iš bagažinės.



Ir, kad būt linksmiau gyvent, du užsidėjo, o du ne. Bet kai baigi aukštąjį, tai gali tada ratus pastatyt šalia ir nufotkint, ir atrodo, kad uždėti!



Neužsidėjo priekiniai. Dar ir dabar negaliu sakyt, kad iki galo uždėta, bet jau į tą pusę. Netilpo stebulė į ratus. Nu tai čia ir prasideda tada linksmybės. Linksmoji dalis. Nenoriu gadint ratų ir negadinsiu sakau, tai nutekins man dėdė Adolfas stebulę galvoju. Reik nuimt stebulę galvoju tada. Bandau tada. Reik nuimt ir suportus tada. Bandau ir tuos nuimt. Tai gerai, kad sakė archimedas, duokit man atatinkamą vamzdį ir aš atsuksiu varžtą.



Jei ne Archimedas, tai prieky būtų skardos po šiai dienai. O jei diskai būtų po šiai dienai, tai kaladėlių jau visai nebūtų. Žėkit kokį bonusą radau nuėmęs suportus.



Ten jei nesimato, tai yra toks gal 3cm^2 ploto ir 0,8mm aukščio kaladėlės likutis. Viskas jau ištekėjo. REIK KEIST! Ir kai išrenki suportus, reik šveist ir dažyt! Gabrius buvo ištroškęs darbo, tai ėmė turbynkę į rankenas ir drožino ten visą vakarą, kol aš džiaugiaus su guoliais visokiais ir ratais.





Va koks kombinatas disko ir stebulės viename. Po apsilankymo pas tekorių.



Net man gražu buvo kaip gražu buvo. Per tą laiką nušveistus suportus su rūdžių surišėju ir gruntuot. Smagu buvo prikalt vinių į duris, į kuriuos tuoj susiplėšysim specofkes visi ir kojas susibadysim! Čia kaip atrodo nurūdžiųsurišintas suportas.



O čia kaip nugruntutoas



Kadangi profesonalai nemoka neplėšyt senų gumų, tai reikėjo pasikeist ir gumytes suportų. Tai žodžiu super turbo atsinaujinimas įvyko tądien. O jau vargo kiek turėjau, tai šakės. Tuos cilindriukus išstumt tai su replėm imposibru, o su suspaustu oru, tai eina švilpt kaip įdomu. Jie taip lenda lenada iš po lėto ir paskui kai šauna, tai šakės. Ten per milimetrą nuo pirštų praėjo viens man. Čiut nereikėjo baigt darbų ir atidaryt skalbimo sezono. Nu bet sekasi durniam. Su antru visai gerai buvo. Tada juos dar į vidų sukišt irgi veiklos buvo. Skersuojasi suktos gyvatės ir nelenda. Bet ar aš ne vyras, kad neįkiščiau?



Kai surinkau viską ir susukau, buvo bonusas dar vienas. Ratas telpa per stebulę, bet remias ten į šakę. Ai nu tai gerai, reik rastafkių. Protinga yra daryt rastafkes iš senų stabdžių diskų. vw-bus.lt forumas pagelbėjo čia ir gavau du senus diskus. Tekorius mielai nupjovė juos ten nafik. Pyst ir diskai.



Pyst ir rastafkės.



Baisiai lėtai šįvakar minus.com kelia paveikslukus į internetą. Tai spėju prirašyt krūvą teksto ir neturiu ką veikt.

Grįžtam prie temos. Kai jau pamačiau, kad viskas ten veikia ir užsideda, surinkau ir kitą pusę. Susukau tuos stabdžių vamzdukus durnus su tuo dot-3. Beveik neaplaiščiau ten visko. Ir buvau nuorinimo meistras. Užmauni šlangelį ant kaminiuko ir minkai pidalą.



Dideliam garaže bonusas tas, kad į mašiną įlipt tai nebent per šoną eina. Aš pasinaudojau lyčnu pusašiu, kaip prailgintuvu ir minkiau stovom per langą su rankena. Gerai gavos vistiek. Ratai užsidėjo. Nu bet jau volai tai kaip turi būt!





Paskui dar melejardą valandų tvarkiaus garažą, kad kur nors sukišt senus ratus. Gal kam reikia R14 5x112 su medinėm 205*70? Atiduočiau už simbolinę kainą.
Muckus 2013-06-18 02:34:46
O ratų gražumas! Nors imk ir į redtube dėk, kad vakaras neprailgtų.

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s