Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
1.9mTDI #1
    (2012-12-27 10:21:48)

Laba diena.

Mano bloui atėjo visai juodos dienos - lūžinėja duombazė, dinginėj įrašai, dabar dar ten.lt sugedo. Žodžiu paskutinioji. Nu bet gal atsigausim ir kada nors smogsim su nauja jėga. Dabar šiaip parašysiu savo nuotykius su Ivanu, o kadangi vienas įrašas pabuvęs ga lsavaitę dingo, tai pasakysiu kad amortizatorius nuėmiau ir uždėjau plastmasinį apsuagin vamzdį vietoj to supuvusio ir numaliavojau juodai. Ir sakanbos cilindriuko monžetus pakeičiau. Pykti nepykit, bet tikrai nerašysiu antrą kartą to paties. Tingiu labai. Nuotraukas net tingiu įdėt, orašyt tai išvis.



Ir sankabos darbinio cilindriuko detaliai. Nebelaš dotas jau! tai skaitosi gerai čia.



Dabar apie naujesnius dalykus.



Jei atmintis ir matematikos žinios neapgauna, tai čia bus penktas variklis, kuris vien prie mano akių aplankys Ivano variklio skyrių! Turim džiaugsmą iš 96' golfo. 1,9TDI 66kW. Lyginant su dabartiniu varikliu, tai bus beveik 100% galios prieaugis.

Mano planas atsikratyt visos elektronikos (vdrūg bus EMP ginklai ar kas nors ir niekas zombių apokalypsės ir ten trečio pasaulinio metu negalės važiuot, išskyrus senus trantus ir Ivaną). Todėl atsisakiau elektroninio siurblio degimo ankstinimo reguliavimo ir pakeisiu jį mechaniniu iš seno 1,6TD moturiuko. Tikiuosi kad čia kas nors gausis, nes jei nesigaus, tai visai liūdna bus. Golfe ir transporterį variklio pozicija šiek tiek skiriasi (maždaug 50 laipsnių) tai reik pakeist tepalo siurblį ir karterį. Donorai iš senų variklių kolekcijos.



Aišku išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai natūraliai irgi kitokie. Nurėdom motoruką.



Ir štai pirmi nuotykiai! Įsiurbimo kolektorius remiasi į dangtuką. Kad ir labai nedaug, bet remiasi. Čia tai jau man nepatinka. Sakau reik šlifuot. Tai nuvežiau į choną (buvusį šlifą), kad nušlifuotų ir nufrezuotų kur nereikia. Sumokėjau devynias dešimtis litukų. Nuotraukų kaip nušlifuota nėra. Bet gal bus. Čia kaip remias biški matos



Durnių ir bažnyčioj muša:



Šita turbina jau tikriausiai lgai neveiks kai surinksiu. Norai buvo geri - kadangi variklis pakrypsta, tai pakrypsta ir turbinos orientacija. O pasaulis nori, kad tepimo linija būtų vertiklai. Ta prasme skylė, pro kurią išbėga tepalas būtų pačioj apačioj, nu kad nesugalvotų tepals nubėgt kur nereikia, o į skylę tik. Tai taip eina padaryti atsukus ir pasukus turbiną. Bet aš persistengiau, nulaužiau du varžtus ir pasukinėjau sparnuotę ant ašelės. Nieks atskirai balancuot nenorėjo man, tik sakė daryk remontą ir mokėk 500 pinigų. Ką darysiu dar neapsisprendžiau.

Dar išleidau krūvą pinigėlių ant intercoolerio ir 1,9 smagračio su sankaba. intercooleris labai nori praustis.



Perdariau tepalo lygio matavimo ščiupą. Turėtų veikt gerai!





Šalia visų šitų darbų dar numazgojau variklį, jau pakeičiau tepalo siurblį (išvaliau grubų filtrą), nusipirkau dar siurblį rimtesnį, išploviau tepalo šilomokaitį, nudažiau bloką, uždėjau karterį. Liko išpjaut porą aklių, užsukt tepalo filtro laikiklį ir sukombinuot du siurblius. Nu ir dar skardą tokią išpjaut. Dar reikėtų vieną pukrštuką pakeisti ir vamzdukus gauti iš kur nors, bet čia tik piniginės reikalas. Aišku pamatuosiu kaitinimo žvakes ir tikriausiai dar atsiras piniginės reikalų. Šlangų visokių trišakių pritekint ir privirint reikia. Bus įdomu, kas bus! Ai ir dar aušinimo pompą ir generatorių reik gaut iš kur nors, nes ko gero bandysiu uždėt storą diržą, tai reikės škyvų ir žaidimų su škyvais. Nu. Bet gal kaip nors!

Pradžiai tokia motyvacinė nuotrauka. Savimotyvacinė.

g 2012-12-27 11:00:52
PIRMASNX
m 2012-12-28 18:22:52
MLDCNX
mr.eemay 2012-12-28 23:33:54
Kaip čia taip motorai vis sprogsta?
matelis 2012-12-29 12:59:54
Paskutinis tai nesprogo, tarpine galvos praputo tik.

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s