Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
Drop
    (2013-12-06 15:42:30)

Laba diena.

Visada labai norėjau, kad Ivane nebūtų to milžiniško tarpo tarp priekinio rato viršaus ir arkos apačios. Ir visada labai norėjau viską padaryt teisingai - pirkt / gamint normalias paskaičiuotas žeminančias sprandžinkas. Aišku, nuo čia galėčiau jus labai nesunkiai apgaut, kad taip ir padariau, na o bet tačiau aš esu doras žmogus ir nekenčiu eit išpažinties, todėl nedariau tokių nuodėmių ir nemeluoju smarkiai. Sužeminau aš Ivaną. Savais metodais.

Biškelį pasikrapštęs automašinos galiniame gale persikėliau į automašinos priekinį galą. Čia nebuvo jokių tarškančių granatų ar ko nors, ką būtinai reikėtų daryt, bet jei nereikia, bet labai nori, tada reikia. Išardžiau aš ten pusę važiuoklės priekinės.



Tiksliau atsukau amortizatorį ir viršutinę šakę. Aišku, ne be nuostolių.



Bet kadangi dar kelios atmosferos argono buvo likusios, tai prie šito šašo priaugint mėsos ir užvirint normalią varžto nebuvo nei sunku, nei labai įdomu.

Neturiu aš jokių spyruoklių suspaudėjau ar nei kitų navarotų, tai teko pasidžiaugt mašinos kilnojimo ir visokių pečių darymo menu, sugaišt keliom valandom daugiau laiko ir išlupt visą mane dominantį turtą. Štai jis. Dar purvinas.



Anam poste buvau minėjęs, kad raudonos detalės būna iki trijų kartų geresnės. Pasirodo, jau prieš mane kažkas tai žinojo ir vieną amortizatorį buvo raudoną indėjęs.



Aišku, nuo senatvės spalva pasikeitus, tai ir savybės nebe tokios geros, kokių reikės man, kai pakeisiu Ivano spyruokles.

Ir jei meluočiau, tai nerodyčiau šitos nuotraukos, kur aiškiai matosi, kad viena spyruoklė per visą rinkę nutrumpinta, kas mano kukliais skaičiavimais reiškė, kad automašina turėtų pasėst apie 5 cm.



Negana to, norėdamas, kad gražiau gultų viskas į savo vietas, nupjautą galą pakaitinau ir užlenkiau taip, kaip buvo prieš tai. Nu bent jau kažkiek į tą pusę.
Tada viską gražiai nudažiau ir pastačiau džiūt, ir nutraukiau ant viršaus.



Kol džiūvo sprandžinkos užsiminėjau kita malonia ir svaiginančia, arba tiesiog trumpiau - maloniai svaiginančia, veikla: gerinau amortizatorių savybes ir restauravau viršutines šakes. Viena iš jų ne taip senai buvo pasikeitus sailentbloką tai ir restauruota buvo skaitosi.







Kai viskas apdžiūvo, tikriausiai tai buvo po kokių 20 valandų, arba 44 valandų, arba dar daugiau valandų ir nulūžusius bei nenulūžusius varžtus pakeičiau jų aukštesnės klasės atatinkamais pakaitalais viską surinkau į krūvą. Pasirodė kaip visada pusiau gražus vaizdelis.



Po šito sekė visokių išvirtimų ir suvedimų darymas, bet čia mizeris, palyginus su rūdžių šveitimo ir dažymo svarba. Jei kam neaišku, kodėl iki 3 kartų pagerinau amortizatorių savybes, tai žinokit, kad sutrumpinta spyruoklė kietėja, tai amortizatoriui reikia biški geriau sugert energiją, tai dėl to reikėjo pagerint. Jei būčiau nudažęs raudonai spyruokles, amortizatoriai turėtų būt minimum balti, o geriausiai nauji.

Reziume tarpo didelio neliko ir mašinos vairuot jaučiu visai neįmanoma dabar! Bet svarbiausia yra niekada nedaryt nuotraukų prieš ir po iš to pačio rakurso. Nu kad nebūtų įmanoma palygint ir galėčiau prikurt molio čia visiems, kaip dabar gerai atrodo ir kaip blogai buvo seniau!



Kolkas tiek, dabar ateina rimtų darbų eilė - gaminsiu intercoolerį. Kaip man nesiseks irgi aprašysiu. Gal kas norit argono balioną nupirkt?

Su iki pasimatymo.

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s