Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
Eurotripas po Lietuv
    (2016-07-07 22:56:32)

Mano karma su nuotraukom bloga, tai aš jų atsisakiau visai

Sveiki

Kaip koks nors rašytojas turėčiau sakyt "štai po ilgos pertraukos aš ir vėl griebiausi plunksnos savo rankenon", bet kadangi esu reperis, tai pasakysiu, kad griebė už širdies išreikšti jausmai, kad žmonės pasigenda šitų nesąmonių, tai sakau reik parašyt. Čia musėt dėl to, kad ne daug politikos čia yra. Iš įžangos gal ne, bet iš pavadinimo ir įrašo vietos galėjot suprast, kad Ivanas vėl išvažiavo į kelionę. O kas mane pažįsta, tai žinot, kad reikėjo praeit visokias įdomias procedūras, kol jis tapo vėl legalus.
Prieš kokius metus apdraudžiau, o kadangi turėjau problemų su tepalo pompa, tai sakau žiemą reikės taisyt, vistiek nevažiuosiu, tai žiemai ir nedraudžiau. Gavau įspėjimo laišką, paskui gavau jau neįspėjimo laišką, o kad Ivanas sėkmingai išregistruotas. Aišku čia buvo geras spyris rūron susitvarkyt popierius ir tas feisbuko eventas, kad mes susiženijom su Ivanu tai reiškia, kad pagaliau ant tech.paso savininkas yra Arūnas Matelis, o asmenio kodas lygiai toks pats kaip mano.
Mano visi išsvajoti variklio darbai nėjo taip sklandžiai kaip tikėjaus, nes kur nuomojaus garažą pakilo nuoma, o mano principai sako reik kitos vietos, o nuomot neradau, o radau pirkt, o nusipirkau, reikėjo, aišku, per dieną persikraustyt, tai naujam garaže ilgiau ieškodavau varžtų ir įrankių, nei ką nors su jais veikdavau. Nu bet nėr čia ko savęs gailėtis - darai darai ir padarai ir Ivanas vėl sėkmingai dūmija.
Užregistravau be didesnių nuotykių išskyrus tai, kad akumas miręs, tai reikėjo ištempt iš apžiūros zonos, bet daugiau tai kaip solidolu patepta viskas ėjos.
Tada pakrapščiau viską ką galvojau, kad reikia. Sakau reik perdažyt. Perdažėm. Perniaukėm langus. Dar kažką pataisėm. Nuvarėm į TA. Sako gaidys čia ne mašina. Negerai supuvę kažkas, negerai stabdžių šlangelis ir negerai bakas. Dar prirašė kas negerai irgi, bet ten tik tokie, kad prisikabint, kaip pvz: kuro šlangelė pritvirtinta ne orginaliais tvirtinimo elementais. Viskas sutvarkoma. Antrą kartą kai variau tai iš pirmo karto praėjo viską. Nepastebėjo, kad varva DOT'as iš galinio stabdžių trišakio. Jau buvom bepasileidą į kelionę, kada mano brendimas ir atsakomybė pažadino mane iš svajų miego ir lėkiau į autoaibę pirkt kažkokios jungtis ir vamzduko galiuko, kad pataisyt šitą negerovę. Pataisiau. Dabar nebėga DOT'as.
Joks save gerbiantis blogeris nerašytų straipsnio apie tai, kaip viskas jam ėjosi kaip iš pypkės. Išvažiavom mes ton kelionėn. Pusę laiko buvau apsikakojęs, kad nuriedės tekiniai į šalis, bet šįkart tai pasirodė beesą tik paranoja. Paskui įtarimą sukėlė tai, kad mūsų akumai įtartinai miršta. Kai matuojam visokias sroves ir įkrovimo įtampas tai čiki piki rodo. O ryte ir kaput. Pirmas dvi dienas užsistumdėm mašiną ir voltmetras tik kartais rodydavo cirkus, bet kol veikia, tai veikia. Tada atėjo trečia diena, kai turėjo dar viena pana prie mūsų prisijungt. Net nespėjo įlipt į mašiną ir VDO stebūklas voltų matuoklis padėjo savo rodyklę į ramybės būseną. Sakėm OHO. Jei kas žinot Louie C.K. (toks komikas), tai jis yra pasakęs, kad we can stop being a plane at any second. Čia buvo labai panašiai su mūsų mašina. Mes palikom tik tai, ko nėjo išjungt gyvus. Nulėkėm iki Babilono ir naiviai ir viltingai galvojom, kad gal tik krovimo laidui šakės. Aišku tokios viltys niekada nebūna tiesa. Bet pažįstami ištiesė pagalbos rankeną ir parodė kur artimas šrotas yra. Sakom generui šakės, nes jis net švietė karšto duralio švietimo spalva. Akumas, beje, irgi. Ieškojom genero. Tam šrote neradom, bet sako vyrai, ten toliau yra "kibirkštis" pataisys jums jį. Nuvėjom iki tos kibirkšties sako vyrai, tik rytoj (tu ištarsi man sudie, tik rytoj, neapgauk ir vėl viltie..). Sakom negerai. Bet anas šrotas talkovas. Šiaip visas Panevėžys talkovas mums buvo. Parodė kur yra senų trantų šrotas. Ten radom kažką labai panašaus, tik benziukui. Bet per kokias tris valandas sugalvojom kaip padaryt įtempimą, laikinai uždėjom, nes turėjom vilties, kad draugai Radvilišky padės padaryt rimtą remontą. Taigi. Naujas generas. Viltingai viltys visų ir širdys dreba. Pastumiam kokį metrą, užsikuria. Nekrauna. Rodyklė nė krust. Vos per minutę generatoris vėl ne šaltas. Protingas žmogus keliavęs su mum prašneko apie legendą: "senai labai senai, už devynių jūrų devynių marių, kai dar pasaulį valdė dievai, būdavo, kad kažkokie stalagmitai ar stalgtitai ar kažkokie biesai užaugdavo tarp akumo plokštelių ir jie užtrumpėdavo. Sugesdavo". Šrotistas sako turiu pusgyvį akumą. Pabandėm su juo. VAJEZAUS! Aleliūja. O šventas angele Gabriliau ir jo pussesere Gabriele. Krauna. VDO stebuklas rodo 14.5V. Stabiliai.
Įdėjom atgal savo generą ir tada supratau, kokie super tvirti yra generatoriai. Nors ir būdamas karštais, kad pirštu liest neina, o seilės greičiau nei nuo gerai iškaitintos pirties akmenų vanduo nuogaruoja, jis nesugedo ir atlaikė mūsų smurtą. Dar kartą Panevėžio žmonės nudžiugino: ateina po minutės sako ten yra šrotas už dviejų šviesaforų. Prie turgaus. Turi jums pusgyvį akumą už 15Eur. Gerai sakom. Varom. Kadangi nieko iš žmogaus nenupirkom o sugaišom daug laiko jo ir žinių, tai davėm alaus biržietiško ir sakėm viso iki iki.
Važiuojam su atjungtu akumu. VDO stebuklas 14V rodo išsiviepęs. Visos lempos sujungtos, kaip normalioj mašinoj. Sutinka mus žmogus sako išsimkit iš tos sidabrinės. Iš pradžių nekurs, nes bišk pasėdęs, bet paburzginsit biški ir kurs. Pakeitėm. Paburzginom. Kuria. Sakom kur mest seną akumą. Mums pasiūlė arba Nevėžį arba EMP. Sakom imsim antrą. Tai dar kone 8 pinigus gavom už seną. Kelionė tęsiasi. Nuotykiai irgi.
Pora dienų be jokių sugriuvimų ar nesąmonių. Turim įtarimą, kad iškrovinėja akumą kažkokie velniai, tai atjungiam klemą nuo akumuliatories. Gyvenam neblogai. Važiuojam neblogai. Ivanas buvo 145km/h įspaudęs (čia pagal jo greičiomatį). Po kelių dienų atriedam į bliuzus, išlipam iš autotransporto priemonės ir iš variklio skyriaus girdim betarškančios skardos garsą. Sakom ai musiet taip tur būt. Praein bliuzai, užsikuriam autotransporto priemonę. Garsas nedingo. Sakau hm. Reik pažiūrėt kas čia tarška. Pasirodo pametėm duslintuvo varžtus. Nu pas mane ne ant špilkų buvo padaryti, o ant varžtų. TAi jie sugebėjo kažkaip išsisukt. Ir iškrist. Neradom niekur varžtų. Važiavom iki Vilniaus su kabančiu duslintuvu kur kartais beveik duslindavo garsą. Normaliai. Atlėkėm. Parlėkėm.Nepametėm.
Gera mašina sakyčiau. Nu gal tik kad per liuką lijo visą laiką ir šlapia visur ir rūdys jau vėl lenda lauk. Nors ten ir šveitėm ir virinom ir tepėm brudais visokiais. Liūdesėlis. Bet tai nėra toks didelis liūdesėlis, kaip žinia, kad tepalo slėgio nebuvimo buvo ne popmpos reikalas. Ko gero indėklams variklio jau aleliūja. Turiu gerą karmą ant motorų. Gal kam pakeist reikia?

Aš po truputį persikeliu į feisbuką, kur tikiuosi turėt geresnę aurą dėl nuotraukų. Rasit mane matelio produktuose, o Ivaną - Ivanas Transporteris

VUŽK 2016-07-08 02:01:17
Ne už tą klubą orientacinius bėgioji.
Sratunas 2016-11-30 08:32:00
Nuo pat 2008 metu as vis dar skaitau Jusu gerbiamasai norejimus. Bravo

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s