Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
LDA
    (2014-10-28 23:10:06)

Labvakar.

Šita būsima blogo rašliava gali jaustis kiek išverkta, nes esu pats sėdžiu giliuose apmastymuose apie būtovės slėpinius. Laida man atrodo tokia būdavo kažkada per LRT, "Būtovės slėpiniai". Jaučiu gera buvo, nes aš nežiūrėdavau.

Po to kai sukaliau intercoolerį, kuris jaučiu visai ne intercooleris, tai sakau reik pagaliau užsiimt siurblio LDA. Net pats nežinau, kas yra LDA, bet žinau, kad jis taip vadinasi ir reguliuoja šiek tiek dyzelio siurblio darbą atatinkamai nuo slėgio kolektory. Aišku, dar prieš visų pradžių pradžias įsidėjau savo intecoolerį ir išsiploviau ten visus kitus kolektorius, pasišlifavau visokias skyles ir t.t. Įmesiu kelias nuotraukas, kad visiems būt smagiau ir kad naudotumėt daugiau interneto srauto.

Pašlifvau kolektoriaus broką

Čia atseit gerai pašlifavau šašus kur buvau palikęs besnargliuodamas su alektrodais. Įdomu su alektrodais aliuminį virint. Įmanoma, bet įdomu.

Paskum užsiėmiau plovybos darbais, o tai buvo truputį snargliais apaugęs. Aišku, palyginus su galva kur turiu pasidėjęs ateities darbams, tai ten bobų bezdalai, one apaugimas.

skalbykla

Užglušinam nesąmonę EGR vožtuvo skylukę ir aišku naudojam aliuminį ir negalvojam visai į priekį, arba galvojam optimistiškai. Bet spėju, kad negalvojau tada į priekį. Aš dažnai negalvoju į priekį. Įdomiau gyvent, kai susiduri su netikėtom problemom tada.



Pritepam juodų snarglių - gerai hermetina!



Mirtinai priveržiam su varžtais ir visokiom ten graverinėm šaibom.

Vsio. Kolektoris paruoštas. Nusiperkam už 7 litus tarpinę kažkokią. Nukrapštom visokį broką, kuris turi potencialą į degimo kamerą įskrist, dar kartą pasidžiaugma, kad paskutinį kartą susukau 12.9 klasės varžtukus ir prisukam kolektorį į vietą. Sumaustom šlangas. Uždedam intercoolerį. Zum zum ir niekur nelekiam, nes nuimtas gazo trosas. Nes užstrigo. Pasirodyt kolegai norėjau - sakau sėsk, pralėksim. 300 metrų ir užstrigo maksimaliom apsukom. Oi juoko buvo. Lėkiau, kaip visada! Prie sankryžų tik kreivai žmonės žiūrėjo, bet tai nieko tokio! Nusipirkau seniuose troso už 5 litus, kažkokioj dviračių krautuvėj šarvo už dar 5 litus. Sukombinavau viską ir pyst ir yra! Pas mane vistiek ten jau n+k kąrtų priburta viskas, tad orginalus būt net netikęs. Nieko baisaus. Viską sutvarkiau jau ir pralėkiau ir nieko gero žodžiu. Einam link LDA gamybos.

Pirminė mintis buvo panaudoti pompą dviračio, kur namie mėtėsi, bet tai buvo geras daiktas ir jos gaila. Tada pamačiau, kad kažkas keitė dujines spyruokles bagažinėj ir pasirodo Sobas, iš vw-bus.lt forumiuko, sutiko padovanot jas. Ačiū jam. Spyruoklės man patiko ir perpjautos atrodė šitataip.



Padarysiu siužetinę aštuoniukę dabar ir parodysiu, kaip atrodė mano senas LDA, kada aš jį paskerdžiau. Jis neveikė, tai aš jį paskerdžiau. Naujas kainuoja daug, tai net negalvojau apie pirkimą. Vienoj parduotuvėj pigiau nei ratai, kitoj tiek pat, kiek dabartiniai Ivano ratai kainuoja toks šūdas. Tik durniai gali pirkt jį.



Ten kur suplyšę spėju neturi būt suplyšę. Na bet aš ne specialistas, tai nežinau. Žodžiu neveikė ten niekas ir reikėjo gamint. Dujinės spyruoklės man nors ir labai patiko, bet turėjo daug neaiškumų, o ypač su savo išsiardymu arba neišsiardymu, kas gali būt reikalinga žaidžiant su skirtingų tamprumų sprandžinkom. Visgi ta pompa ne toks ir geras daiktas.



Nusipjoviau galą, išspijoviau zagluškę (gal net biški gražiau nei nuotraukoj). Sakau bus gerai čia!



Prisivirinau. Ir kas įdomiausia - visai neblogai pavyko šįkart.



Reikėjo pradėt galvot, kaip prie šito būsimo inžinerijos stebuklo prijungt orą nuo kolektoriaus. Reikėtų kokį šlangai užsimaut vamzdį palikt ar kokį štucerį, ar kokią gaikę, ar ką nors sukurpt. Sukau galvą, kol pasukau į vieną iš spintelių kur buvo daug dėžučių. Ant vienos dėžutės buvo parašyta 1.6TD/1.9D purkštukai. Tada it koks nušvitimas pasidarė ir supratau, kad esu gerai apsirūpinęs ateičiai mažiukais štuceriukais. Štai jis - štucerių donoras! Tokie bene 8 mėtėsi toje dėžutėje.



Tokia smulkmė čia tau ne šuns pimpa! Galvojau, kad jau pavarysiu normaliai ir galėsiu į blogą rašyt, kaip gerai sugadinau pompą, na o bet tačiau neskubom ir palengva man pavyko ir šitą tručą privirint prie savo technikos viršūnės!



Cilindiriukas pats jau kaip ir paruoštas. Reikėjo pagalvot apie tvirtinimą. Pradžioj labai galvojau apie kokį kampuotį, tačiau mano poreikius tenkino tik 50mm kampuotis, kurio storis apie 4mm. Viskas būt su juo gerai, jei nereikėtų gręžt jame skylių. Su savo rankine gręžimo stakle "Ranka" aš galėčiau pretenduot į kreiviausių gręžėjų konkursą. Manau gal net laimėčiau ką nors. Dar paieškojau sprendimų šitai problemai. Norėjau kad būtų paprstai ir kuo mažiau daryt. Radau lakštą 3mm geležėlės ir lakštą 3mm aliuminio. Tą patį kur dariau EGR zagluškę visai nereikalingą. Aliuminis FTW buvo!



Labai gražiai apsivedžiojom ir išsipjovėm viską. PAsižymėjom labai tiksliai skyles. Tiksliau už markerį gali žymėt dalykus tik kreida! Biški pagręžėm. Biški palenkėm.



Dar biški pagręžėm ir jau su varžtukais prisukom prie cilindriuko.



Pasimatavom kokio reikia ilgumo štoko. Pyst ir nupjovėm.



Čia yra turbūt vienas iš nedaugelio sprendimų, kuriais aš didžiuojuosi: nebūriau jokio brudo pats, o nunešiau tekoriui, kad gražiai nutekintų. Aišku, jei būčiau prisnargliavęs kokį varžtą, tai irgi būčiau didžiavęsis savo tokiu sprendimu. Aš didžiuojuosi tuo, kad didžiuojuosi savo sprendimais!



Tekorius Adlofas gerai tekina. Premiją jam!



Aišku, kai viskas susirinko krūvom, ten pusę to sriegio reikėjo nupjaut, nes aš gerai užmečiau zapaso, bet nieko tokio! Nudažom cilindriuką.



Nusidažė kaip visada ir viskas šūdinai, bet pavyko rast pusę, kur atrodo dar normaliai, tai iš tos ir nufotkinau. Dar viską truputį pašveičiam, pagražinam ir surenkam į vieną krūvą.



Įdedam štoką ir įdedam ten kur jam ir vieta!



Nuotraukų nelabai yra, bet pamatavau su visokiais slėgiometrais, kad jei bus 0,5bar slėgios, šitas cilindriukas turėtų pailgėti apie 1,5cm. Ta rankenėl ant siurblio sukinėjas apie 3 cm. Manykim bus gerai. Arba bent jau geriau. Liko tik pajungt prie kolektoriaus. O štuceriuko tai nėra. O aklė tai aliuminė. Tai nieko tokio. Iš to 3mm geležėlės lakštelio padariau mikliai ne aliuminę aklę. Pasinaudojau donorų teikiamom paslaugom ir tik pew pew pew vėl greit privirinau.



Dabar tai išvis pasaka buvo virint iš kitos pusės gražiai suplavinau. Net pačiam patiko. Užtruko kokias 6 sekundes suvirinimas. SAkiau eina sau kaip čia viskas kietai!

Greit viską, išskyrus vieną iš mažų oro filtrų skirtų kompresoriaus tiūningui, patraukiu iš po ratų ir lekiu aplėkt garbės rato aplink antakalnį. Vargšai tie žmonės, kur ten aplink gyven. Nu ir ką jūs sau galvojat? Jokio skirtumo!
Dar truputį pažaidžiau su kuro padavimo ir arba aš atšipęs ir atbukęs, arba įpratęs, arba, favoritas čia variantas, nekanalina tas Ivanas. Dabar reik truputį pailsėt ir pagalvot apie būtovės slėpinius ir sugalvot ką nors apie ateitį.


Raima 2014-10-29 17:39:48
Lauksim apdeitu. Variklio galvą nauja jau gavai?
Matelis 2014-10-29 19:12:17
Jo. Pirmoj eilėj išsisukau žvakes ir forsūnkes! Prikaupsim MOJO ir bandysim užsiimt galva arba amortikais priekiniais.

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s