Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
Lempos
    (2009-06-07 12:11:18)

Labas rytas!

Kai kartais jau pabosta dėti pastangas mokytis ir matai, kad vyksta tik tuščias laiko švaistybas, reikia imt daryt ką nors naudingo. Na bet prieš visą šitą naudingą darbą papasakosiu apie ką ir kodėl mes čia.

Stačiakampės LT lempos

Čia jūs matot lempas nuo WV LT28 ar LT35, nelabai svarbu. Jas mums nupirko mano geras grupiokas Vytautas Vislavičius ir net atvežė iki barako kartu su savo mėgstamiausia filologe, kuri, tarp kitko, nėra labai baisi net. Taigi didis dėkui jam ir didis dėkui puikiąjam žmogui, kuris už 100Lt pardavė mums jas. Jos nėra tobulos ir naujos, na bet mano širdžiai jos labai patinka. Juk T3 su apvaliom stačiakampėm lempom yra nepakartojamo grožio automobiliukas!

Dabar jau galim pradėt maždaug net ir šnekėt tuos naudingus darbelius darytus. Lempų laikikliai buvo ne pirmos jaunystės (už mane senesni), tai jau ir rūdis viena kita lindo iš jų. Reikėjo imtis rimtų darbų - šveitybos, gruntybos ir dažybos. (Šalia šitų ir dviračio ant sienos kabybos darbus padarėm) Apsiginklavę gręžilka, plieniniais šepetukais ėmėm naikint visokį brudą nuo jų. Pirmas ėmėsi darbo Vytautas!

Vyc šveič

Kada pamatėm, arba pajutom, kad tie smulki rūdžiai ir metalo drožliai visai smagiai graužia gerklę ir šiaip džiovina viską kas įmanoma, apsimuturiavom šalikais. Vat čia kaip tik matot Tadą, kuris eina į šveitimo zoną tvarkytis su antruoju laikikliu.

Tadas šveis!

Kai lempų laikikliai jau blizgėjo, aš nušveičiau dviračio laikiklius ir prasidėjo gruntavimo darbai. Gruontuot yra labai faina, beveik kaip dažyt, tik dažniausiai sekas geriau.

gruntuota

Ir kai jau abi pusės sudžiūvėlės - dažyba!

dažyba

Tą dieną mes darbus jau ir baigėm, nes buvo vėlu ir visi norėjom miegučio! O miegutis labai svarbus žmogaus organizmui. Nes tada pailsi ir išsiblaivai biški.

Kitą rytą apšilimui pakabinau savo beratį dviratį ir ėjau mokytis. Bandyt mokytis. Stengtis bandyt mokytis. Norėt stengtis bandyt mokytis. Vat taip turbūt turėtų skambėt mano būsena. Bet dviračio rėmas kabo dailiai.

beratis matelio dviratis

Kaip matot ant sienų pas mus daug tiūningo kabo. Yra net laikrodis - padangas. Katras turi fotorezistorių ir reguoja nuo apšvietimo ir užsižiebia mėlynai kai būna naktis. Gali su lempom, katros ant dinistorių padarytos pas mumei, apgaudinėt jį ir leipt užsižiebt biški arba nė biškio. Čia beveik kaip Maiklas su RGB žaidė, taip mes su šituo.

O kai pradėjau surinkinėt lempas biški buvo liūdna, nes buvo tik vienas lemputės laiklis. O be jo lemputė paims ir iškris nafik. Reikėjo kažkaip suktis iš padėties. Aš dar pradžioj naivuolis buvau ir tikėjaus, kad jie parsiduod kokioj maximoj arba ikiukyj, bet net autodetalių krautuvė sakė "PIRK FARĄ". Teko drožt pačiam. Vienintelė skarda po ranka buvusi, tai testinis mano maitblokis. Ką darysi - pjaujam.
Svarbu tik gerai apsibrėžt ir bus gerai. (Kas nesupratot, tai juokinga čia yra tai, kad, kaip matot nuotraukoj, apibrėžta tikrai ne taip, kaip atrodo orginalas - gerokai riebiau)

Svarbu gerai apsibrėžt

Bet kai viskas išsipjaustė ir apsilankstė, buvau visai net ir patenkintas savo rezultatu. Dremelis, kuris jau ten vos gyvas, dar biški turi jėgos ir tik čiut čiut spardydamasis pjovė ir šlifavo.

Baigtas laikiklis

Kada laikliai, sandarikliai ir lemputės ir viskas yra, einam montuot į lempas ir į laikiklius. Kaip jums tai atrodo?

Surinkta fara

Faros abi sudėliotos ir einam prie Ivano darbuotis. Ten yra biški detalių, kurios trukdo truputuką, na o bet tačiau tai nelabai mums svarbu - mes turim bulgarkę ir pjovimo diskelį ir mokam įjungt ją kad suktųs!

Pjaujam kas maišo

Nežinau, ar čia dėl to, kad VW ar kad laimė šypsos, bet laikliai beveik idealiai tiko. Na netiko per kokius 5 mm, bet mes stiprios vyrai, tai lengvai padėjom pasilankstyt laikliui, kad tiktų kur reikia. O ir trys laikantys taškai prisisuko nelankstyti. Taigi - viena fara vietoj. Ir Tadas aišku laimings šalia!

Tadas laimings su fara

Su kita buvo sunkiai, nes maišė dar laidai ir varža kažkokia, kuri net nežinau kam ten buvo reikalinga, na o bet tačiau mes ją perkėlėm ir fara tilpo! Dar biški pasistengus, pagręžus, patepus - žiūrėk ir abi vietoj! Reik groteles papjaustyt. Dievo pirštas sako "REIK PJAUT DAR ČIA!"

Reik dar čia pjaut

Kol aš ten pjausčiaus sau kojas ir groteles, Tadas atliko kolonėlių sistemos patikrą. Galinės visia gyvos, o vat priekinės tai ten jau nekažkas. Blaupunktas vairuotojo pusėj visai iškritęs, o bevardis keleivio - aukštų dažnių tabalai tabalai daro. Vat maždaug taip.

Tadas ir super kolonkės

Aš ten ilgai nežaidžiau labai, nes priekinės grotelės vistiek keis savo išvaizdą gerokai, ir po keleto minučių jos jau maždaug dedas į savo vietą. Didžiosios bėdos tokios, kad iš buvusių 5 laiklių viršuj liko 1, o iš 5 apačioj, likę keturi. Na o bet tačiau grotelės laikysis gerai!

Ir šiaip, jūs tik pažvelkit į šitą spindintį iš džiaugsmo ir laimingą Ivaną. Tik nesakykit, kad šiai mašinai apvalios lempos geriau atrodo.

Ivanas su stačiakampėm farom

Dabar kažkada bus perdarytos viršutinės grotelės, gautos ir užtiūninguotos aptainės grotelės. Dar keletas išorės gražinimo darbelių ir bus visiškai valio!

P.S. Gerai kad neprasitariau, kad viena lempa šviečia į kairę, kitą į dangų.

Jonukas 2009-06-07 12:22:32
Seksualiausias Ivanas koki man tik teko matyt. Tos faros yra nuostabiausias dalykas. Graziai padirbejot, daug sirdies idejot. :)
Matelis 2009-06-07 12:23:21
Ir Tu, Jonuk, įdėjai. Ir Tu!
asTomas 2009-06-25 11:38:18
das ist gut.paskpausciau ranka, bet kompiuteris to neleidzia padaryt

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s