Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
Naujas ortakis
    (2015-08-05 09:40:34)

Bonjovi

Mano senas ortakis man nevisai patiko, nes buvo tiesiog kibir tele vibir vamzdžio gabalas su filtru prie motoro. Sakau čia gal jam karšta ir jis ten trinasi visaip nekrūtai. Reik turbyt. Ai ir dar jis buvo iš rūdijančio plieno - visada bijojau, kad surudys ten viskas man ir užkals motoras (anksčiau laiko). Atėjo laikas išplaut filtrą, tai sakau nu jei jau tiek užsiimam, tai reik susitvarkyt ten bišk geriau.

Kadangi intercooleris buvo eilinis negyvas vaikas, tai sakau reik mest jį lauk, nereik man čia tų tepalų. Tada reikėjo grąžint ir kolektorių seną. Senas kolektorius turėjo bišk mažesnes skyles, nei galima, tai truputį padidinau. Tiesa, ne tiek daug, kiek galėčiau, bet labai mažai mėsos būt likę, kas nėra gerai. O apvirint ir padaryt, kad būt daugiau mėsos truputį bijojau ir tingėjau vežt šlifuot.



Čia matos 1.6TD ir 1.9TDI kolektorių skylukės. Nemanau, kad aš čia daug prarandu, bet placebo yra placebo ir yra svarbu.



Apsibrėžiam su markeriu ploną liniją ir liurlinam tada su pneumatiniu tiesiniu šlifuokliu.



Tada dar su elektriniu tiesiniu ir švitriniu biški papoliruojam viską.



Aišku nepersistengiu, nes esu mužikas ir tinginys. Po to, kai kolektoris jau išplautas ir baigtas, sakau reik filtrą patvirtint kur nors toliau nuo variklio vaizdo. Turėjau kelias žarnas, išrinkau tinkamą. Išrinkauvietą ir pradėjau daugiau mažiau montavimus. Išsipjoviau iš popieros lekalą-fekalą ir sakau bus čia.



Kaip vėliau paaiškėjo čia nebuvo, bet čia paaiškėjo tik vėliau. Nuvežiau tekoriui, kad padarytų vamzdukus gražiai.



Pyst padarė. Papjausčiau ir susivirinau kažkokį ragožį, ant kurio sakau mausis šliongas ir filtras.





Aišku paskui paaiškėjo, kad ten biški ankštoką šliongai ir reikėjo viską supjaustyt ir perdaryt montavimą giliau. Va be šliongio puikiai viskas telpa:



O kad su šliongu tilptų reikėjo viską įkišt kokius 2cm į vidų.



Tai mano svajonių neržos plokštė sumažėjo ir užsidėjo tokius laikikliukus, kuriuos paskui privirinau prie rūdžių.



Pradėjau jungiamojo vamzdžio gamybą. Ten reikėjo tokią alkūnę padaryt ir aš galvojau kaip čia gražiai supjaut tą vamzdį, kol radau internete kažkokį puslapį, kur gali parašyt koks vamzdis, kokiu kampu ir atspausdina tamstai lekalą-fekalą, apsibrėži, nupjauni - super duper turbo geruliškai tinka vatinka1. Pipe mittering google ieškot reikia. Aš naudojaus šituo.



Papjovėm grybą ir prigimdėm tokį šedevrą.



Siules aišku į nulį (Argintos išmintis - šlykščios siūlės į nulį), o tuos ežius su pneumatiniu tiesiniu šlifuokliu brūž brūž ir subrūžinau irgi į nulį. Tada pasisekė šiek tiek geriau susiderint aparatusą suvirinimo ir ežių pasidarė mažiau! Tačiau kita problema - kitas vamzdžio galas bišk per mažas arba šliongos galas bišk per didelis.



Pastorint reik sakau. Tai uždėjau dar vieną juostelę neržos ir apvirinau. Pabaigoj pasidarė duslintuvs motociklo.



Reikėjo dar tik prisukt šitą duslintuvą prie motoro, kad neiškristų, kaip kažkada kad buvo su praeitu variantu. Tada buvo šlapdriba ir siurbiau visokias druskas ir drėgmes nuo žemės su savo motoro. Jėga buvo tada. Buvo transportinis garsas. Kad nepasikartotų, padariau tokį vat kronšteiną.



Vietoj atrodys maždaug taip.



Paskui apsnargliuojam!



Viską susukam. Surandam naują šliongą alsuokliui. Viską susukam ir suveržiam chamtusu. Peržegnojam.





Purpt ir eina iš pusės abaroto. jokios naudos iš šito darbo, bet smagu buvo. Pasimokinau virint biški. Dabar draugai padovonajo magelį naują, kuris yra per kokį 1 - 1,5cm ilgesnis nei buvęs. Aišku netelpa. ta proga reikėjo nusikabint panelę ir supjaustyt ten viską, bet apie tai kitoje laidoje. Kaip ir apie garsiakalbius.



HIGH END!!!

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s