Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
Smulkmė
    (2015-07-14 22:27:19)

Alio

Vis po biški prikišdavau rankas prie Ivano ir padroždavau ką nors ar pakniedydavau, pafotkindavau, sakau bus juokinga kai rašysiu į blogą ir taip nejučiom praėjo kokie trys mėnesiai, kai nieko nerašiau. Dar paskui į Ameriką išvariau tai išvis pamiršau visas protingas mintis iš kurių pats kvatodavau droždamas kokį kringelį. Sakau reik parašyt dabar visą tą smulkmę, kurią veikiau, nes vėliau gal ką nors protingesnio padarysiu, tai bus aukštesnės prabos įrašas tada. Pvz vakar drožinau įsiurbimo kolektorių ir maudžiaus su oro filtru, tai gal prie to pačio reikėtų ir naują oro padavimo sistemą suvirint ir apie tas nesėkmes parašyt bloge, kai mintis?

Kol nenuvažiavau visai į lankas, pradėsiu nuo to, kad kai pradėjom važinėt po encounterį su Ivanu (du kartus buvom), užsimaniau, kad lempos pačios užsidegtų ir užgestų. Tada sukau galvą ir turėjau tokį lempų uždegiklį (Tadukas padovnojo prieš kokius septynis metus). Paanalizavau aš jį ir ten paprastas taimeris. Man tai kažkaip idėjiškai neteisinga buvo. Tada būriau ir pribūriau sistemikę su stabilitronu ir lauktranziu. Tiesa, tik vėliau pamačiau, kad reikia dar įdėt būtinai teigiamą feedbacką, kad jei jau atsidaro rėlė, tai ir liktų atdara, bo kai vos sukas variklis tai rėlė sako BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Juokinga būna tada.



Nenorėjau daryt visokių schemų ir laidų, tai tiesiog ant oro viską sulipdžiau.



Nu ir su dirželiais mirtinai pririšau prie kažkokios stoikės kur vairą laiko, kad nenusuktau.




Toliau sekė rūko žibintai, kuriuos su Vycka pirkom senukų "kitaic tūning" skyriuje. Čia labai tinka tas pasakymas, kad jei vyras pasakė, kad padarys, tai padarys. Nebūtina jam kas pusę metų primint. Nepraėjo nė septyni metai - pyst ir yra!

Va hologenai ant Ivano stogo 2009-05-30 dieną!



Ir va pas mane ant stalo garaže!



Tiesa, niekur nėra nuotraukos, kaip jie atrodo padėti po priekiniu bamperiu, bet žodžiu jie dabar yra kone žemiausias taškas Ivane, tai jei remsiuos į kokį bortą, tai pirma juos nurausiu! Visiškai logiška vieta jiems ten padėt, juboa, kad jie visiškai nedudoa jokios naudos.

Prie to pačio projekto, reikėjo sutvarkyt ir prietaisų plastmasės gabalą.



Va taip atrodo iš įdomosios pusės. O nuotrauka žemiau rodo, kaip atrodo iš neįdomiosios pusės.



Septynių metų senumo projektai pratęsti!

Bet čia baika, palyginus su tuo, ką pamatysit dabar! Trys raidės. VDO!



Ir visus, kurie galvoja, kad aš kaip nors juos gudriai kur nors padėjau ir gražiai paslėpiau, turiu iškart nuvilt. Nebuvo taip. Buvo šitaip. Pirma supjaustėm ir palankstėm orginalų jų laikiklį.



Tada prigręžėm skylių į geležinę Ivano panelę. Ir prikniedijom. Jokių varžtų jokių nesąmonių. Kniedės. Mirtinai!



Va visi trys telpa!



Net ir šalia visų orginalių rodyklių, kurios rodo bet ką.



Jei kas seka mano mintis ir neparašytus arba parašytus blogus žino, kad iš galo išėmiau pečiuką. Gale gert reik, kad būt šilta o ne pečiuko. Ir šiaip, tie keturi laidai turi rimtesnę paskirtį nei pečiukas. Va jau pasikėliau mašiną ant diskų dyno stendui, kad būt patogiau ir litavau!





Taip gavau visus reikiamus laidus dačikams iš galo ir plius dar vienas liko metanolio įpurškimui būsimam.

Čia dar ne viskas - reikėjo tepalo temperatūros davikliui vietos. Turbinkė, bormašinė ir svarkė ir iš šitų trijų dalių lego:



Surinkom šitą.



Tiesa, dar reikėjo M10x1 sriegiklio, kad pravalyt kažkokios gaikės sriegį kurį radau ten, bet daugiau tai pyst ir yra. Dar numaliavojau ant viršaus. Išvis gerai. Tiesa, iki bliuzų nespėjau pakeist, bet ir nieko tokio, nes kai atsirado visokių rodyklyčių, tai pradėjau matyt, kad trūksta man slėgumo tepalo. Paaiškėjo, kad 1.6D tepalo pompa yra arba sena, arba per mažą srautą padaro turbininiam 1.9 varikliui. Gerai, kad aš nebuvau durnas ir neišmečiau orginalios šito variklio tepalo pompos (ČIA JOKIOS IRONIJOS, AŠ JĄ TIKRAI TURIU). Tik blogai, kad norint ją pakeist reik nuimt karterį, o norint nuimt karterį dabar reikės tikriausiai ir pavarų dėžę nuimt. Ta proga nusiėmiau kolektorių ir pradėjau doržint, kad būt skylės didesnės ir sakau darysiu naują oro paėmimo sistemą ir filtrą, su kuriuo vakar turškiaus vonioj, įkišiu bišk giliau nuo variklio ir arčiau oro.

Atrodo visi paveiksliukai panaudoti. Reik eit ilsėtis, nes dabar reikia dirbt, kad būt už ką pirkt visokių vamzdžių nerūdijančio plieno ir tepalų.

Iki pasimatymo norfa

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s