Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
Bandutė
    (2018-07-23 13:37:18)

Bondžiūr

Bet labiau reikėtų sakyt GUTEN TAG! Nors straipsnio pavadinimas gali būt klaidinantis, bet sekantys mane feisbuke iškart suprato apie ką čia bus parašyta. Taip. Vokiška kokibė. Mašina apie kurią kuriamos dainos. Audi 80 B3. Bulka. Mašina buvo pirkta šonkaulių raliui, bet apie jį per daug neišsiplėsiu, nes gal parašysiu atskirą įrašą.

Reikėjo mašinos iki 250eur. Turėjau viziją ir ieškojau dvidurio hečbeko, bet arba nieko padoraus nebuvo skelbimuose, arba netiko kaina. Beneturint ką veikt pagalvojau, kad nėra taip sunku padaryt iš keturdurės mašinos coupe ir pagal savo formas bulka visai tiko šitam projektui. Pagrindinis noras buvo t-tops. Čia per šerifą ir banditą, banditas važinėju transamu su būtent tokiu stogu. Ant popieriaus per dvi minutes nupiešiau, kaip viskas turi atrodyt. Susiradau bulkos nuotrauką iš šono, su paintu sukarpiau ir sutrumpinau ir sakau, kad gal ir pavyks. Buvo vasario mėnuo ir reikėjo pradėt suktis. Kaip tyčia bulką surast buvo visai nelengva. pasirodo visos mašinos su TA yra staigiai išgraibstomos ir kitą dieną atsiranda su gerokai didesne kaina. Šiais laikais google yra visagalis ir "alio anykščiai" skelbimų puslapyje surado dar vieną bulką pardavimui. Paskambinau ir pasakiau, kad atvažiuoju pirkt. Dar nuderėjau dešimt eurų ir 210Eur. Ir štai ji!



Mašina yra jau pati iš savęs variantas. Buvusio taksisto mašina.Su nelegaliom dujom. Vienas šonas brauktas ir slenkstis išpuvęs. Durelės pakritusios. Vairas tiek sudilęs, kad vietom net prasisuka nuo geležinio žiedo. Sėdynė išplyšusi. Odometras nesisuka ir pastrigęs ties 250k. Pardavėjęs sakė, kad čia 20k pliuso yra. Pasakiau, kad greičiau du 200k pliusio, tai šyptelėjo į ūsą. Nesvarbu. Mašina kuriasi ir važiuoja. Neveikia pečiukas - nesvarbu, veikia posūkiai, pavaros, lempos ir stabdžiai. Bevažiuojant namo, mašina pradėjo džiūt ir pradėjo veikt tachometras ir spidometras. Prie jų mes dar sugrįšim. Kadangi mašina bus skirta raliui, ji turi būt išvaizdinga. Reikėjo ko nors kito, nei nuobodžios mėlynos spalvos. Dokumentai turi būt tvarkingi ir dėl to mašiną reikėjo perdažyt prieš registruojant. Drauge su Laurike pašiaušėm viską ir išdavėm seną gerą dažymą voleliu - purškėm pulveriu. Dėl to pridarėm daug patiokių ir t.t. Nesvarbu - greit važiuosim, nesimatys!



Nors TA dar galiojo ir gal būtų jos užtekę ir raliui, bet norėjau pratęst tokio projekto gyvenimo trukmę ir praeit šviežią TA. Nežinau ar čia buvo protingas sprendimas, bet į vieną lapą trūkumai netilpo. Buvo dalis ir rimtų trūkumų, kaip plyšusi guma ir stabdymo netolygumas, bet buvo tikrai nemažai trūkumų, kurie man atrodo kaip žmogiškas faktoris.



Pakeist išorinę granatos gumą yra nemažai reikalų, o aš dar mėgstu daryt viską, kaip man atrodo teisingai, tad reikėjo išsiardyt pusę važiuoklės, išplaut granatas, pakeist tepalą, sukeičiau net pusėm grantas. Sakau ta pusė bus nepadilus, turėtų geriau lėkt. Beardant radau, kad atraminiai guoliai yra tik prisiminimas, kaip ir amortikų apsaugos. Prie to pačio reikėjo sutvarkyt ir kiaurą stabdžių disko apsaugą, perrinkt abu supportus. Aišku pasimatė, kad ir abu guoliai yra nebegeri - vienas nesisuka, o kitas sukasi kaip pasiutęs. Džiugesėlis, kad detalės nėra brangios - visas džiaugsmas šimto eurų nekainavo.



Nuvariau antrą kartą ir iš 11 punktų liko 5, bet tuose 5 tik vienas senas ir keturi nauji. Dar kartą patvarkėm viską ką galėjom, dar kartą suvirinom duslintuvą ir šiai ne taip, paskutinę pakartotinės patikros dieną gavau žalią lapą. Aišku tsirkai nesibaigė čia, nes kai jau reikėjo važiuot į TA mašina metė kurtis. Nupuvo starterio laidas. Paskui dar buvo kitų priežasčių dėl nesikūrimo, bet į TA susitvarkėm viską dėka šalia esančio servisiukio ir spėjom.



Va. Prašom! Buvo berods šeštadienis. Nieko nelaukę parvarėm mašiną namo į garažą ir pradėjom daryt dalykus. Išsirinkom salioną, bagažinę, kuro baką, nes su benzu maži juokai. Nebent darai dalykus tyčiai, tada visi dideli juokai būna. Išsiėmiau liuką ir visaip kitaip ardžiau mašiną. Visai linksma buvo, kvepėjo dideliais projektais.



Praėjus porai vakarų, mašina jau buvo dvi atskiros mašinos dalys sujungtos pravodkės bambagysle. Ją aš irgi vėliau sutrumpinau, tai iš esmės galėjau padaryt žavų pokštą ir nukirpt viską. perpjaut mašiną ir sujungt nebuvo labai sunku. Sunkiau buvo pasiruošt reikalus. Kas netiki, kad mašina buvo išpjauta - va nuotrauka.



Sujungimui įsivirinau šiokius tokius stiprintuvus, sutempiau mašinos stogą ir apačią ir sunėriau vieną į kitą.



Atsivėrė nemažai skylių ir nesuėjimų, bet nebuvo ten ką galvot. Reikėjo pjaut ir virint. Ir va, prašom. Užsivirino skylės mašinos dugne. Ant tų skardų privirinau kelis varžtelius tvirtint visokius kuro filtros ir pompas. Su pompa irgi buvo tsirkų, nes pajudinus seną iš jos pradėjo bėgt benzas. Tada nusipirkau naują, kuri buvo visai ne tokia, kokios man reikėjo, tada nuspirkau seną iš šroto, kuri buvo gera, bet pastovėjo truputį be benzo ir užstrigo ir vėl mašina nesivedė, bet padaužiau lengvai su raktu ir užsivedė. Taip pat šalia šitų skardų dar tvirtinosi ir rankinio trosų laikikliai ir visi kiti reikalai.



Duris sutrumpinom ir įvirinom ten kur joms ir vieta. Pradėjom po truputį jau špakliuot viską gruntuot pigiu gruntu, kurį tiesiog norėjau išnaudoti.



Stogas iki šiol buvo visai kiauras, bet įvirinau porą vamzdžių išilgai, porą skersai, išpjoviau stoikes lauk ir buvo didžioji baimė, kurią man visi skiepyjo ir sėjo "suluš ir nelaikys". Pakėliau mašiną ant domkrato ir numečiau žemyn. Nesulūžo, laikė. Pradžia buvo nebloga. Įvirinau trūkstamas skardas, kad uždengt viską , kai kur reikėjo pritraukt, kai kur pakelt, bet viskas susikabino.



Pagaliau, po gero mėnesio vargų vakarų garaže mašina galėjo išvažiuot iš garažo lauk!



Lauke prasidėjo patys nemėgstamiausi darbai - špakliavimas ir šveitimas. Nusprogo mano puikusis skill plokštuminis šlifuoklis, tai dalį darbo darėm rankytėm, dalį orbitaliniais, bet užkniso tai tikrai neblogai. Pradėjom niaukt lempas, pjaut stiklus, niaukt viską veidrodine niaukimo plinke. Mašina pradėjo įgaut šiokį tokį vaizdą.



Iš čia turbūt nesimato, kokiam strese mes gyvenom - startas buvo sekamdienį, o antradienį vakare dar dažiau mašiną. Viską reikėjo surinkt, sudėt sėdynes kėdynes, aparatūra, apšyfkes ir panašiai. Apšyfkės buvo iš medžiagos su pimpačkiukais, ir turėjom net atatinkamas maikes!

Prasidėjo ralis. zum zum. Be problemų. Išskyrus tai, kad nenorėjo mašina kurtis, kai sustojom kamšty, bet žinojau, kurią rėlę reikia paklibint ir purpt ir vėl sudrumsčiau autobano tylą savo 1.8l žvėries balsu.

Važiuoja visai neblogai, ypač jei įvertinsim, kad pjautos spryuoklės ir pati mašina. po kelią nesimėto. Stabdo plius minus tolygiai. Rankinis laiko. Muzika girdisi. Vėjas šniokščia. Viskas kaip priklauso. Tik saulėtą dieną nereikėtų pamiršt saulės nuo kremo, nes kitaip bus popa vakare. Stogo tai nėra! Čia mes istorinę nuotrauką padarėm prie ralio finišo - Lindenbrau!



Grįžom irgi be bėdų. Su Laurike važiavom pasikeisdami ir iš užsėdimo parmynėm namo. Buvo sustabdžiusi autobanų policija, liepė nuniaukt lempas, bet mašinos neatėmė. Manau patempė lietuviški numeriai ir ralio lipdukas. Po poros dienų mašinos sankaba sugedo, tai dabar pardavinėju mašiną ir tuo pačiu ją remontuoju. mašinos nieks neperka, jos kaina krenta, o vertė kyla.






Čia yra labai trumpinta visos istorijos versija, daug išgyvenimų yra feisbuko nuotraukų kolekcijoj.

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ MaTeL1S