Matelio norėjimai...
Niekam įdomus blog'as
Interlcooleris#du
    (2014-10-21 23:38:03)

Labas vakarėlis!

Šiandien pratęsiu savo vargus ir verksmus gimdant intercoolerį savo turbinei mašinai. Darbu pabaigoj būsiu užvirinęs abu krapštus ir flanšus. Pabandymui pastatęs į vietą. Didelių skausmų ir nelaimių šiame kelyje nebuvo, tad lietuviams skaityt gali būt neįdomu, o kitų tautybių žmonės kaip ir neskaito šio blogo blogo.

Dar reik pasigirt, nes girti smagu, kad pagaliau gavo savo svajonių, kuris pasirodo nėra toks ir svajonių dinamometrinį raktą (torkraktį). Svajonė tuo, kad elektroninės, bet ne svajonė ta, kad jis ne cypsi, o trakšteli mechaniškai. Žodžiu jėga nustatai sukdamas. Nieko tokio, geras daiktas vistiek. Ačiū mini Muckui.

torquewrench

Toliau nėra kuo taip smarkiai girtis, apart dovanų, kurias gavau iš Grishos. Istorija tokia, kad buvau nusipirkęs šliongo galą, šitiems reikalams, na o bet tačiau, jis buvo per daug stangrus ir nenorėjo pasiriesti tokiu kampu, kokiu reikėtų per tokį astumą, per kokį reikėtų. Reikėjo 50mm diametro alkūnės. PAskambinau kolegai, sako turiu čia porą, gali prilėkt. Prilėkiau ir prisirinkau dovanų. Pašnekėjom apie ateities ir dabarties projektus ir svajones ir lėkiau laimingas namo.

Dovanos!

Tas nuplovimo bakelis irgi turi savo paskirtį ir tikslą, bet apie tai ateityje. Kaip ir ateityje šiandien susapnuot priekinių grotelių vizija. Su jom turėtų visiškai apgailėtinai atrodyt. Pradžioj reik pasibaigt žaidimus su intercooleriais visais, o tada žėsim kas ti bus.

Biški nuotraukų daug nėra, nes kažkaip įsijaučiau į darbą ir išsimatavau ir išsipojoviau ir sukabinau visas skardeles ir antros pusės (turiu pirmos pusės, bet čia niekam neįdomu). Ryškėja galutinis rezultatas.

water intercooler

Gražus, blizga, kol nevirintas. Iš youtube išmokau, kaip su TIG'u sukabint gražiai ir neskausmingai - reik tik 100A daugiau dėt srovės, nei paprastai naudotum ir būn gerai tada. Pyst ir yra.

Neturiu grėžimo staklių ir nesu išlepintas gręžimo karūnėlių rinkinių komplektų, tad dažniausiai arba gręžioju skylę prie skylės, pjaunu dremeliu ar bulgarke skyles. Panašiai ir čia. Išsipjoviau didelę, bet kad nereikėtų visos užlipdyt, sakau reik kampus privirint. Čia viską prikabinėjom ir ten kaip visada pasitampė truputį, truputį nelygumai.



Inkišau varštą su šaiba ir kabliu, biški paveržiau. Gražiau nei būt negal!



Ten ta baisybė ant vamzdžio galo tai yra improvizuota eglutė. Apvirinau kelių milimetrų siūlę aplink vamzdžio galą ir tada su turbynkę nušveičiau iki maždaug eglutės. Sakau bus gerai čia viskas. Vistiek sprogs. (jo jo dar šitam įraše)



TADA!

Pagrindė mano TIG'o taisyklė - kuo geriau pasiruošt prieš virinant - jokių didelių tarpų ir t.t. Tada gerai liejasi ir dažnai net neprireikia pridėtinio metalo. Taisyklės yra tam, kad jas laužyt aišku, bet pabaigoj šiaip ne taip viską apvirinau.





Gudresnis žmogus gali pagalvot, kodėl paskutinį kartą intercooleris buvo lyg ir susirietęs išsiklaipęs, o dabar gan tiesus. Su turbinke apipjausčiau pilvus ir paliko gan tiesus, štai mano paslaptis. Turbinkė. Premiją jai!

Dabar apie mano tingėjimą geriau pasiruošt tuos kampukus apie skyles. Daug nėr ką pasakot, nes daug tingėjau. Sakau vėliau nušveisiu su savo super turbo pneumatiniu tiesiniu šlifuokliu!



Truputį pazilinom ir tik kad blynkšt kažkas. Atsisuku į savo puikų lenkiškai kiniškos kokybės kompresorių ir vaizdelis...



Viskas aplinkui tepalina. Taip ankšta pas mane garaže, o dabar dar ir tepalina priedu. Negerai sakau. Pasirodo užkaito ten viskas kažkodėl ir netlaikė korka ir šovė laukan. Alsuokliai lenkiškai kiniškoj kokybėj neegzistuoja!



Stojasi į dėmesio eilę ir kompresorius. Reiks pažiūrėt kas ten gali būt, kad jis toks neramus. Gal ten viską perdaryt irgi reiks. Bus matyt.

Pabaigiau šlifuot viską ir vėl pergalė mūsų fronte!



Nubėgam greitais iki variklio, šiaip ne taip užmaunam šlangas, įkišma į vietą ir telpa! VA JĖ ZAU! Čia tai bent sėkmė!



Aišku ten dabar pilna visokių strūškių ir kito šlamšto, viską reikės gražiai išplauti. Prie to pačio ir kolektorių reikės išplaut ir gal net paportint truputį. Padaryt durnių išmislui EGR'ui aklę su slėgiui ir temperatūrai matuot skirtom skylukėm, metanolio įpurškimais visais. Išplaut, išblizgint viską, pakrapštyt nosį, sulaukt algos, susirast vandenio siurbliuką, nusipirkt šlangų, vamzduko, padaryt flanšiukus, perėjimus į radiaotirų, pakabint išsiplėtimo bakelį kur nors, viską užpildyt nuorint, pratestuot, zum zum zum, paportint biški kitą galvą, nusiimt dabartinę, surinkt uždėt važiuot ir apsiemst, kad traukia geriau, nei dabar, nes dar perrinksim siurblį, pakeisim seną "camplate'ą", padarysim LDA iš dujinių spyruoklių ir jau pavasaris!

Vardas

Komentaras

Apsauga nuo botų

2008 @ matel1s